“Jedan čovjek, dva šefa” komedija je britanskog dramatičara Richarda Beana, a hrvatsku praizvedbu doživjela je u režiji Radovana Marčića u osječkom Hrvatskom narodnom kazalištu 16. lipnja 2016. godine.
Tekst za komediju”Jedan čovjek, dva šefa“ nastao je po uzoru na klasično djelo “Sluga dvaju gospodara” talijanskog komediografa Carla Goldonija u prijevodu Ivane Šojat. Razlikuju se po tome što Bean radnju premješta iz Firenze 18. stoljeća u kriminalni milje engleskog Brightona 1963. godine te za svoj komad dobiva i nekoliko nagrada. Ono što pokreće radnju cijele komedije je nesigurnost. U glavnoj ulozi pojavljuje se i vječno gladni sluga koji radi zadovoljavanja vlastitih želja i interesa unosi nemir među ostale likove, a utjelovio ga je glumac Draško Zidar, gost iz Virovitice.
Ostali glumci također su bili na visini zadatka, osobito uzevši u obzir činjenicu da je riječ o tjelesno vrlo zahtjevnoj predstavi u trajanju od dva sata i četrdeset pet minuta sa samo jednom pauzom. Riječ je o Mateji Grabić (Rachel Crabbe, prvi gospodar), Dušku Modriniću (Stanley Stubbers, drugi gospodar), Aleksandru Bogdanoviću (Charlie (Patak) Clench), Antoniji Pintarić (njegova kći Pauline Clench), Mariju Radeu (odvjetnik Harry Dangle), Aljoši Čeplu (Alan), Aniti Schmidt (Dolly), Ivanu Ćaćić (Lloyd Boateng), Miroslavu Čabraji (Alfie), Antoniju Jakupčeviću (Gereth) i Dini Vojnović (Cristin Bayer).
Ono što osječku verziju ove predstave čini posebnom su „songovi“ u izvedbi mladog osječkog benda. Naime, tekst „Jedan čovjek, dva šefa“ sadrži i songove Granta Olinga koje je za potrebe hrvatske praizvedbe prepjevao Dražen Bratulić. S obzirom na to da je Grant Olding songove napisao u stilu vremena i lokacije u kojem se radnja odvija (Engleska 60-ih godina prošloga stoljeća), a takvu vrstu glazbe odlično izvodi osječki studentski bend „Red Roosters“, oni su postaju logičan izbor. Njihov angažman pokazao se kao pun pogodak jer osječka “bitlsovska” četvorka – Ljudevit Laušin, Josip Horvat, Luka Kolak i Marijan Gašparović – koja live izvodi pjesme na sceni, daje poseban ugođaj cijeloj predstavi te poziva na ponovno gledanje.